Jestem w ogromnej potrzebie.
musze napisac wypracowanie na 150 słow a temat jest nastepujacy : twoje plany na przyszlosc, co chcialbys robic?
jest to moje byc a nie byc, jezeli tego nie napisze udupie semestr a z niemieckiego jestem naprawde tłumok.
pomocy!
mogloby sie pojawic ze interesuje sie bardzo fotografia, i ze chcialabym miec walsne studio, dziennikarstwem i mysle nad tym ze bede tak zarabiac no i ze gram na gitarze elektrycznej.
bede ogromnie wdzieczna!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T16:16:39+01:00
In der Zukunft hätte ich der Fotograf sein gewollt. am sehr interessiert das mich. In den Muße mag ich den Apparat nehmen und die Tiere photographieren. ich sprach mit Eltern über meinen Plan und sehr hat er sie gefallen. Sehr träume ich um haben das eigene Studio zu. Er will international vor meiner Wut gekannt werden. Meinem Hauptgericht die Wahl ist ein Journalismus. Ich hätte über wichtiges etwas in dem Leben schreiben gewollt. Auch konnte sie um ein Interview führen mit Stars zu. Vielleicht sie hätte ihre Zeitung sogar. Sehr gefiele sie alle Lesern. Also will ich in der Zukunft bleiben der Fotograf oder der Journalist und ich habe die Hoffnung, dass er mir gelingen wird.

W przyszłości chciałabym być fotografem .Najbardziej to mnie interesuje . W wolnych chwilach lubię wziąć aparat i fotografować zwierzęta .Rozmawiałam już z rodzicami nad moim planem i bardzo im się spodobał . Bardzo marzę by mieć własne studio . Chce być znana na całym świecie z mojej pasji . Drugim moim wyborem jest dziennikarstwo . Chciałabym pisać o czymś ważnym w życiu . Również mogła bym przeprowadzać wywiady z gwiazdami . Może bym miała nawet swoją gazetę. Bardzo by się spodobała wszystkim czytelnikom . Więc w przyszłości chcę zostać fotografem albo dziennikarzem i mam nadzieje , że mi się uda.
2009-11-27T16:41:43+01:00
Ich werde Arztin. Mein Traum ist Medizin zu studieren. Ich wurde gerne enderen helfen. Ich weiB noch nicht welches Fachstudium ich wahen werde, aber ich habe noch Zeit, denn man wahlt eserst im letzten Jahr des Studiums nach dem Studium fahre ich vielleicht ins Ausland, nach Spanen. Ich habe eine Andst vor Blut.
To jest mniej więcej tak: Ja bedę lekarzem. Moim marzeniem jest studiwać medycynę.Po ukończeniu studiów wyjechać za granicę, do Hiszpanii. Ja nie boję się krwi.