Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T16:13:44+01:00
Tworzył on dzieła impresjonistyczne- uwazany jest za tworce impresjonizmu

Jego obrazy to m in
Impresja. Wschod Słonca - 1873

Kobieta z Parasolka i Dzieckiem - 1875
Kobiety w Ogrodzie - 1866-67 - Muzeum Orsay, Paryż

Łodzie Rybackie Opuszczajace Port, Le Havre - 1874
Maki w Pobliżu Argenteuil - 1873
Most Drogowy w Argenteuill - 1874 - National Gallery of Art,
1 5 1
2009-11-27T16:19:20+01:00
Claude Monet tworzył głównie dzieła impresjonistyczne, głównie różnorodne pejzaże. Stosował tzw. "technikę szkicową".