Odpowiedzi

2009-11-27T16:18:06+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T16:22:41+01:00
No to tak:
(gdzie "/" to ułamki)
a/b = 4/7
7a = 4b

2a+2b = 44 cm
2b = 3,5a
2a + 3,5a = 44 cm
5,5a = 44 cm |: 5,5
a = 8 cm

7*8 = 4b
4b=56 |:4
b=14

P = a*b
P = 8 * 14
P = 112 cm²
1 5 1
2009-11-27T16:35:55+01:00
Cztery siódme = osiem czternastych

bok krótszy = 8
dłuższy = 14

P=a*b
p=8*14
p=112cm²


Pomogłem???
1 5 1