Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T16:32:50+01:00
Dziś po polowaniu pokłóciłem się z Piętaszkiem. Nasza kłótnia nie miała żadnych ważnych powodów. Toczyła się o to, którą drogą mamy iść. ja proponowałem drogę dłuższą, ale sprawdzoną i uczęszczaną, Piętaszek zaś krótszą, ale nie sprawdzoną i biegnącą po stromym zboczy pagórka. W wyniku kłótni obraziliśmy się na siebie i każdy poszedł własna ścieżka. Nie zrobiłem jednak 10 kroków gdy nagle usłyszałem przeraźliwy krzyk Piętaszka. Od razu ruszyłem mu z pomocą. Okazało się, że Piętaszek potkną się i zsuną ze zbocza wpadając do olbrzymiej dziury. Próbował wdrapać się po ścianie ale była zbyt stroma. Więc poszedłem szukać liany aby mu spuścić jak linę. Gdy już to zrobiłem okazało się że jest za słaba by utrzymać Piętaszka. Więc znalazłem jeszcze kilka i uplotłem z nich warkocz. W końcu udało mi się go stamtąd wyciągnąć. Od tego wydarzenia Piętaszek postanowił nigdy się ze mną nie kłócić.
2009-11-27T20:18:05+01:00
Treść zadania jest w załącznikach.
1strona -IMG4393
2-IMG_4395
3 - IMG4396

dostałam z tego -bdb