Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T16:17:28+01:00
-występowanie pór roku
-strefy oświetlenia Ziemi
-zmiana wysokości Słońca nad horyzontem w różnych szerokościach geograficznych w ciągu roku
-różne zmiany temperatury powietrza
-zmiana długości dnia i nocy na Ziemi
-występowanie dni i nocy polarnych - rok astronomiczny
-występowanie stref klimatycznych [ okołorównikowa, umiarkowana oraz okołobiegunowa ]
1 5 1
2009-11-27T16:21:20+01:00
Występowanie astronomicznych pór roku,długość trwania dnia i nicy,zmiana miejsca wschody i zachodu słońca na widnokręgu,zjawisko dnia i nocy polarnej,stałe nachulenie osi ziemskiej do płaszczyzny orbity :)