Przeprowadziłes sie do nowego mieszkania. Napisz o tym list do kolegi z niemiec . Uwzglednij nastepujace informacje :

- w jakiej okolicy i w jakim typie domu teraz zamieszkałes

- jakie wady i zalety ma nowe miejsce zamieszkania

- jak duze jest nowe mieszkanie i z jakich pomieszczen sie sklada

- jakie meble znajduja sie w twoim pokoju i jak sa ustawione


Za pomoc naprawde bardzo dziekuje :)

3

Odpowiedzi

2009-11-27T17:13:38+01:00
Ich wohne in poznan . meine hause ist gross. meine hause ist toalite und zimmer klein und gross zimmer und kuchen .
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T17:16:55+01:00
Olaf Zimmer
Blummenstrase 21/1
121-530 Berlin
Tutaj wpisz jak się nazywasz...



Cześć Olaf!
Niedawno przeprowadziłem się do Berlina na ulicę Kwiatową. Od niedawna mieszkam blisko ciebie więc coraz częściej możemy się widywać. Jest to niewielki domek jednorodzinny. Ma on wiele zalet. Są nimi: mam własny pokój, dużą kuchnię, basen na podwórku i ogromny ogród. Negatywną cechą jest to że mam strasznie daleko do szkoły. Dom ma około 150 metrów kwadratowych. Znajduje się w nim: kuchna, łazienka, siedem sypialni, piwnica, garaż, saoln i wreszcie mój pokój. W moim pokoju znajduje się: lustrzana ściana, drewniane drzwi, kopmuter, biurko, wielkie wodne łóżko a ściany ma koloru niebieskiego. Zapomiałem wspomnieć o zabytkowej komodzie która stoi na przeciwko biurka.
Mam nadzieję że niedługo mnie odwiedzisz. Czekam na Odpowiedź... Marcin





niemiecki:
Hallo Olaf!
Ich neulich umzog in Berlin auf der Blumenstraße. Von neulich ich wohne nah deines also wir immer öfter können öfters sehen einander. Er ist dieses nicht groß Familie Häuschen. Mein er viele Vorzüge. Es sind sie: ich ein eigenes Zimmer, große Küche, Becken habe auf dem Hof und riesiger Garten. Eine negative Eigenschaft ist dieses dass ich schrecklich weit habe in die Schule. Ein Haus hat gegen 150 Quadratmeter. Er befindet sich in ihm: kuchna, Badezimmer, sieben Schlafzimmer, Keller, Garage, saoln und endlich mein Zimmer. Er befindet sich in meinem Zimmer: eine Spiegelwand , hölzerne Türen, kopmuter, großer Schreibtisch, einen Wasserbett und Wand hat eine blaue Farbe. Zapomiałem zu erwähnen über der Denkmalkommode welche steht auf gegen den Schreibtisch.
Ich habe eine Hoffnung dass du nicht lange mich wirst besuchen. Ich warte auf der Antwort... Martin
2009-11-27T17:47:35+01:00
Liebe Max ,
ich bin zufrieden, weil ich neue Wohnung haben. Jetz wohne ich mit meiner Familie in Hochhaus. Unsere Wohnung liegen im zweiten Stock. Wir haben 4 Zimmer mit Küche und Bad. Mein Zimmer ist bequem und gemütlich. In meiner Zimmer befinden sich der Schrank. Neben steht dem Sessel und dem Bett.An der Wand hängen dem Bild. Wir wohnen in der Stadmitte. In der Nähe gibt eine Bushaltestelle und eine Pizzeria. Leider die Straßen sind sehr verkehrsreich .
Wann besuchst du mich? Schreib mal!
Deine/Dein ...

Kochany Maxie,
jestem bardzo zadowolona, ponieważ mam nowe mieszkanie. Teraz mieszkam z rodziną w bloku. Nasz mieszkanie jest na 2 piętrze.Mamy 4 pokoje z kuchnią i łazienką. Mój pokój jest wygodny i przytulny. W moim pokoju znajduje się szafa. Obok stoi Fotel i łóżko. Na ścianie wisi obraz. Mieszkamy w centrum maista. W pobliżu jest przystanek i pizzeria. Niestety, ulice są bardzo ruchliwe.
Kiedy mnie odzwiedzisz? Napisz!
Twoja/Twój ...