1 do miast położonych na terenie polski należy...
2 najwyższym wzniesieniem na wyżynie śląskiej jest....
3 najstarszy park narodowy W polsce
4co to jest las lęgowy
5 co to są bory
Nie ściągać z netu bo nie uznam!!!!!!!!!
Dziękuje za odpowiedzi.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T16:36:22+01:00
1. np. warszawa
2. Góra Świętej Anny
3. Białowieski Park Narodowy
4. Las Łęgowy jest to zbiorowisko leśne, które występuje nad rzekami i potokami. Holoceńska mada rzeczna jest najczęstszą glebą dla tych lasów. Otoczenie takiego lasu związane jest z wodą. W takim lesie występują m. in. olsza, topola, wierzba, wiąz, jesion, dąb. Lasy te zalicza się do roślinności azonalnej.
5.Bór jest to las iglasty. Występuje na glebach bielicowych, najczęściej w klimacie umiarkowanym.

2 5 2
2009-11-27T16:50:56+01:00
1. warszawa, poznań

2. góra świętej anny

3. białowieski park narodowy

4. las łęgowy jest to zbiorowisko leśne które występuje nad rzekami i potokami

5.Bór jest to las iglasty


1 5 1