Uzupełnij:

Oddychanie tlenowe:
a) miejsce zachodzenia w komórce
b) Ilość uwalnianej energii
c) Substancje ulegające przemianie
d) Produkty reakcji
e) Przykłady organizmów


Oddychanie beztlenowe:
a) miejsce zachodzenia w komórce
b) Ilość uwalnianej energii
c) Substancje ulegające przemianie
d) Produkty reakcji
e) Przykłady organizmów

2

Odpowiedzi

2009-11-27T20:25:25+01:00
Oddycanie tlenowe
a ) Mitochondrium, cytoplazma
b)dużo
c) Tlen + cukier (glukoza)
d) Dwutlenek węgla, tlen woda ATP
e)

Oddychanie beztlenowe
a) Cytozol
B) mało
C)glukoza (cukier)
d) Etanol% (kwas mlekowy) ATP
34 4 34
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T21:34:19+01:00
Oddychanie tlenowe:
a. Mitochondrium
B. 10 razy wiecej niz o.beztlenowe
C.tlen i cukier
D.dwutlenek wegla, woda, energia
E.zwierzeta

Oddychanie beztlenowe:
A.MITOCHONDRIA
B. 10 razy mniej niz o.tlenowe
c.cukier
d.alkochol(fermentacja alkocholowa) lub kwas mlekowy( fermentacja mlekowa) dwutlenek wegla i energia
e.drozdze
55 4 55
od kiedy oddychanie beztlenowe zachodzi w mitochondrium? :o nie wprowadzajcie ludzi w błąd. oddychanie beztlenowe zachodzi w CYTOPLAZMIE