3.Uzupelnij schemat,wpisując odpowiednia przyklady wlasciwosci substancji.

Matody okreslania wlasciwosci substancji

1.Za pomocą zmysłów np.barwa_________________
2.Za pomocą doswiadczen chemicznych np.____________________
3.Na podstawie danych(w tablicach,słowniku,encyklopedii)np._____________________

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-27T16:39:04+01:00
1. metalu
2. rozpuszczalności
3. historia pierwiastka
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T16:39:37+01:00
1.Za pomocą zmysłów np.barwa brązu
2.Za pomocą doswiadczen chemicznych np. woda z solą
3.Na podstawie danych(w tablicach,słowniku,encyklopedii)np. alfabetu
2009-11-27T17:02:50+01:00
1. zapach ,
2. reakcje twardośc
1 1 1