Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-27T16:42:47+01:00
1. pomniki przyrody, parki krajobrazowe
2. szczyty, jeziora
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T16:50:55+01:00
1. pomniki przyrody, parki krajobrazowe,muzea...
2. szczyty gór,wyciągi,trasy wspinaczkowe,jeziora,

3 2 3
2009-11-27T16:59:04+01:00
1]
*Mazurski Park Krajobrazowy
*Jezioro Mamry
*Jezioro Śniardwy
*Dąb nad Mukrem na brzegu jeziora Mokre
*Dąb Królewski w Rucianem

2]
*Rysy
*Giewont
*Kasprowy Wierch,
*Dolina Chochołowska,
*Dolina Kościeliska
*Morskie Oko
*Muzeum Tatrzańskie
6 4 6