Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T16:43:36+01:00
Ustawodawcza: Sejm i Senat
Wykonawcza: Prezydent i Rząd
Sądownicza: sąd najwyższy, sądy powszechne, sądy administracyjne, sądy wojskowe, trybunał stanu oraz trybunał konstytucyjny
2 5 2
2009-11-27T17:00:32+01:00
Ustawodawcza: sejm senat
Wykonawcza: prezydent rząd
Sądownicza: sąd najwyższy, sądy administracyjne, sądy wojskowe, trybunał konstytucyjny
2009-11-27T17:05:09+01:00
Ustawodawczą : sejm i senat (parlament)
wykonawczą :rząd i prezydent
sądownicza : sąd