Odpowiedzi

2009-11-27T16:43:47+01:00
Zachodniopomorskie - Szczecin
pomorskie - gdańsk
warmińsko-mazurskie - olsztyn
podlaskie - biaŁystok
lubuskie - zielona góra
wielkopolskie - poznań
kujawsko-pomorskie - bydgoszcz
mazowieckie - warszawa
dolnośląskie - wrocŁaw
opolskie- opole
ŁÓdzkie - ŁÓdź
śląskie - katowice
świetokrzyskie- kielce
maŁopolskie - kraków
podkarpackie - rzeszów
lubelskie - lublin
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T16:46:28+01:00

Zachodniopomorskie - Szczecin
Pomorskie - Gdańsk
Kujawsko-pomorskie - Bydgoszcz, Toruń
Warmińsko-pomorskie - Olsztyn
Podlaskie - Białystok
Mazowieckie - Warszawa
Lubelskie - Lublin
Podkarpackie - Rzeszów
Świętokrzyskie - Kielce
Małopolskie - Kraków
Śląskie - Katowice
Łódzkie - Łódź
Opolskie - Opole
Dolnośląskie - Wrocław
Wielkopolskie - Poznań
Lubuskie - Gorzów Wielkopolski, Zielona Góra

1 5 1