Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T17:05:32+01:00
Przemieszczenie i łączenie się drobin w powietrzu ( tlen + dwutlenek węgla + mieszanina tlenu i dwutlenku węgla)
rozchodzenie się zapachów w powietrzu ( perfumy)
rozpuszczanie się ciała stałego w cieczy ( woda z nadmanganianem potasu)
rozpuszczanie się cieczy w ciale stałym ( atrament w bibule)
18 3 18
2009-11-27T17:06:01+01:00
Rozpuszczanie stałych substanci w stałych np. piasek z cukrem
mieszanina jednorodna gazów
GDYBY MATERIA BYŁA CIĄGŁA NIE WYSTEPOWAŁOBY ZJAWISKO DYFUZJI.
jestem pewna na 100%
cieszę sie, że mogłam pomóc ;-)
pozdrawiam serdecznie
17 3 17