Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-27T17:04:10+01:00
Sieć jest zbiorem komputerów, połączonych ze sobą w celu wspólnego korzystania z informacji i zasobów sprzętowych. Sieć pozwala na łatwą wymianę plików i informacji, umożliwia wspólne korzystanie z wyposażenia: drukarki, modemu i urządzenia do przechowywania danych. zabezpieczmy zeby nikt nie mógl nam wejsc i poskasowac pliki
2009-11-27T17:04:44+01:00
Zabezpieczanie danych umożliwia całkowitą prywatność. Do tego wykorzystywana jest język PHP oraz baza danych czyli Mysql
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T17:06:10+01:00

Ponieważ nasze zasoby mogą ulec zawiruszeniu,mogą się dostać w ręce hakerów,mogą zostać skradzione.