Odpowiedzi

2009-11-27T17:09:55+01:00
Św Wojciech
Św Augustyn
Św Maksymilian Maria Kolbe
Św Michał
Św Antoni
1 2 1
2009-11-27T17:11:09+01:00
Aleksy Rzymianin-Patron licznych zakonów, ubogich, żebraków, włóczęgów, pielgrzymów, wędrowców, orędownik podczas trzęsienia ziemi, suszy, złej pogody, w czasie epidemii i plag
Bonawentura-Patron zakonu Franciszkanów, matek oczekujących potomstwa, dzieci, robotników, teologów, tragarzy, wytwórców jedwabiu
Cyryl-Patron Europy
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T17:23:14+01:00
Św.Doda
św.Mercedes
św.Alfons
św.Lea
św.Ita
św.Nadzieja
św.Wunibald
św.Wulmar
św.Letus
św.Ludwina
św.Perpetua
św.Notburga
św.Elfrem
św.Etelburga
itd.a więcej takich i innych imion na stronie:http://patronii.w.interia.pl/
3 3 3