Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T17:16:27+01:00
1. wakacje-> gdzie młodzież najchętniej spędza wakacje
2. sprzedaż samochodów
3. drzewa-> rodzaj drzew w lesie
4. sprawdziany-> tzn. oceny
5. muzyka-> rodzaje, ile ludzi lubi np. rock, a ile pop
6. gry-> kto jakie gra-> w np. klasie (typ. strzelanina...)
7. czasopisma-> jaka jest najchętniej gazeta kupowana...
x)
2009-11-27T17:16:49+01:00
Jaki rodzaj muzyki lubią osoby w twojej klasie
Jakie sporty lubią uprawiać
Jaki np lubią gry
Na jakich instrumentach grają
Jakie przedmioty lubią określone osoby
2009-11-27T17:20:30+01:00
1. Sprzedawalność albumów przez jakiś zespół.
2. Ulubione piosenki.
3. Najbardziej lubiane zespoły.
4. Instrumenty na których gra najwięcej osób.
5. Najsłynniejsze opery.