Odpowiedzi

2009-11-27T17:34:47+01:00
Rozwiąż równania
a) 5x²+10x=0
5x(x+2)=0
5x=0 v x+2=0
x=0 v x=-2

b) 3x²+4x+1=0
Δ=16-12=4
x₁=(-4-2):6=-1
x₂=(-4+2):6=-1/3

c) (x²+x-2)=2 mysle ze tu mial by kwadrat
x²+x-4=0
Δ=1+16=17
x₁=(-1-√17):2
x₂=(-1+√17):2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T17:46:52+01:00
A)
x(5x+10)=0
x=0, 5x+10=0
5x=10/ 5
x=2

b)
(delta)=b²- 4ac
Λ=4²-4*3*1
Λ=16-12
Λ=4

x₁=₋4-2/2*3 x₂=-4+2/2*3
x₂=-2/6
x₁=-6/6 x₂+-1/3
x¹=-1

c) 2x-2=2
2x-2-2=0
2x-4=0
2x=4/ 2
x=2