Przetłumacz z j angielskie na j polski
hi!i m anna and this is my brother mark.we re from london-our mother is american and our father is ebglish.our mother family is from los angeles.we re here for a week.i love l.a. it great.where are we now anna?this is 3 rd street promenade it in santa monica.the shops here are beatiful!Shops!oh no ! these t shirts are really cool.where mark?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-27T17:24:57+01:00
Chyba na j. polski nie ? ;>

Hej ! Jestem Anna a to jest mój brat Mark . My mieszkamy w londynie - nasza mama jest amerykanką a nasz tata jest [nie ma takiego słówka] . Mamy rodzina mieszka w Los Angeles . My jeździmy tam co tydzień . Ja kocham L.A. jest fantastyczne . Gdzie jest teraz Anna ? Ona jest na 3 ulciy w santa monica . Tu są piękne sklepu ! Sklepy ! o nie ! Te bluzki są naprawdę ładne . Gdzie Mark ?

nie wiem czy jest całkowicie dobrze . Ale nie które słówka pewnie źle napisałaś :{
2009-11-27T17:37:35+01:00
Hej ! Jestem Anna a to jest mój brat Marek . My mieszkamy w londynie - nasza mama jest amerykanką a nasz tata jest anglikiem. rodzina mamy mieszka w Los Angeles . My jestesmy tam co tydzień . kocham L.A. jest fantastyczne . Gdzie teraz jestesmy? na 3 ulicy w santa monica . Tutaj są piękne sklepu ! Sklepy! o nie! Te bluzki są naprawdę ładne . Gdzie jest Marek ?
1 1 1