Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T17:44:44+01:00
1.
hutnictwo metali-Kraków
mineralny-Gacki
drzewny i papierniczy-Ostrołęka
spożywczy-Białystok

2.
nagonasienne
żywieniowe
zielne

3.
Rozmieszczenie ludności polski:
Najgęściej zaludnione obszary polski znajdują się na południu i na wzdłuż Wisły.najwięcej zaludnienia w południowej części kraju wiąże się z występowaniem dobrych gleb oraz przebiegającymi tedy szlakami handlowymi. Natomiast koncentracja ludności wokół Wisły miała związek z 667 dostępem do wody i handlem.
najbardziej zaludnionym miastem w Polsce jest stolica -Warszawa, jest ona atrakcyjna zarazem dla osiedlającej się ludności jak i również inwestorów gospodarczych.
Natomiast dawne rozmieszczenie ludności polski skupiało się głównie w centralnych obszarach kraju.
16 1 16
2009-11-27T18:39:48+01:00
Zad. 3 wpływa klimat , dostęp do wody , temperatura, ukrztałtowanie terenu,
3 2 3
2009-11-27T18:55:50+01:00
Wiem tylko piersze:

mineralny-Gacki
spożywczy-Białystok
hutnictwo metali-Kraków
drzewny i papierniczy-Ostrołęka
3 2 3