Odpowiedzi

2009-11-27T17:36:57+01:00
Narysuj te duchy co przyszły, ale tak delikatnie, napis autora, krótkie streszczenie, głównie o czym był teks, i te motta co wypowiadały duchy :)
26 1 26
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T17:37:16+01:00
Ja to bym to zrobił w taki sposób że :

Najpierw bym dodał fajny nagłowek : Dziady cz. II
potem bym narysował jakieś duszki i takie tam .
i coś o mickiewiczu napisał i geneze powstania dziadów.
12 3 12
2009-11-27T17:37:18+01:00
Może
Guślarza a wokół niego duchy
Trzy duchy w odstępach - pierwsze aniłki i tło różowe, kobieta tło czerwone, ten ostatni duch tło czarne (i może kruka)- oznaczac będzie, że im gorszy grzech tym ciemniejsze tło.
13 4 13