Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T17:44:57+01:00
Tlenek rtęci (II) _______ tlen +rtęć

tlenek rtęci - związek chemiczny i substrat
tlen + rtęc pierwiastkichemiczne i produkty

tlenek magnezu ______ tlen + magnez
tlenek magnezu- zch i s
tlen + magnez - pch i p
1 5 1
2009-11-27T17:54:55+01:00
Bromek srebra[(AgBr) substrat (związek chemiczny) ] -> srebro[(Ag) produkt]+brom[(Br)produkt]
1 1 1