Odpowiedzi

2009-11-27T17:38:20+01:00
Agraniczne

* Festiwal w Cannes
* Festiwal w Berline

Polskie

*Festiwal w Gdyni
* Festiwal w Warszawie
2 1 2
  • Użytkownik Zadane
2009-11-27T17:38:41+01:00
Festiwal Polskich Filmów Fabularnych - Gdynia
Krakowski Festiwal Filmowy - Kraków
Międzynarodowy Festiwal Filmowy w Berlinie
Festiwal Filmowy w Wenecji
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T17:41:22+01:00
Polska:
Festiwal Dobrego Humoru – festiwal odbywający się w Gdańsku.
Tarnowska Nagroda Filmowa - festiwal odbywający w Tarnowie.

Świat(Europa):
Międzynarodowy Festiwal Filmowy w Berlinie (nazywany też Berlinale)- w Berlinie
Festiwal Filmowy w Cannes - festiwal filmowy, który odbywa się w położonym na Lazurowym Wybrzeżu Cannes
1 1 1