Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T17:42:59+01:00
Od strony północnej jest zawsze zimniej ( ten chłód zatrzymuje się przed górą, ponieważ nie jest w stanie jej 'opłynąc'), dlatego tam są stoki narciarskie (pada więcej śniegu, który dłużej się utrzymuje), po stronie południowej jest cieplej - lepsze warunki dla roślin uprawnych.
33 4 33
2009-11-27T17:43:46+01:00
Wyciąg narciarski znajduje się na północy ponieważ tam jest zimniej i pada więcej śniegu a na południu Nigdy nie jest tak zimno.
8 2 8
2009-11-27T18:48:49+01:00
Pola uprawne poniewaz slonce w poludnie jest najwyzej i uprawa szybciej rosnie
stok narciarski jest po stronie polnocnej bo narciarzom nie bedzi w oczy swiecic, sa bedaq widziec co jest orzed nimi
6 3 6