Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T17:53:58+01:00
A.(√2+√3)(√6+√3) = √12 + √6 + √18 + 3 =2√3 + √6 + 3√2 + 3 = 3√2 + 2√3 + √6 + 3

B. (x+√2)(2√2+x) = 2x√2 + x² + 4 + x√2 = x² + 3x√2 + 4

C.(2x²√5-2)(x√5-√5) = 10x³ - 10x² - 2x√5 + 2√5 = 10x³ - 10x² - 2(x-1)0x³ - 10x²

D.(a√2-√3)(a√3+√2) = a²√6 +2a - 3a - √6 = (a²-1)√6 - a
2009-11-27T17:54:44+01:00
A. √12 + √6 + √18 + 3
B. 2√2x + x² + 4 + √2x
C. 10x3 - 10x² - 2x√5 + 2√5
D. a²√6 + 2a - 3a - √6