W lutym poparcie dla partii postępu deklarowało 25% z 2000 mieszkańców pewnego miasteczka. W marcu poparcie wzrosło i 5 punktów procentowych .
a) ilu mieszkańców miasteczka deklarowało poparcie dla partii postępu w lutym a ile w marcu ?

2

Odpowiedzi

2009-11-27T17:53:42+01:00
25% z 2000 =
2000*0,25 = 500

w lutym 500

w marcu - 30% z 2000= 600

odp. w lutym 500 mieszkańców, a w marcu 600 mieszkańców
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T22:37:11+01:00
25%*2000/100%=500 - tylu mieszkańców popierało w lutym
(25%+5%)*2000/100%=600 - tylu mieszkańców popierało w marcu :)