Odpowiedzi

2009-11-27T18:01:05+01:00
20 zwanzig
21 einundzwanzig
22 zweiundzwanzig
23 dreiundzwanzig
24 virundzwanzig
25 fünfundzwanzig
26 sechsundzwanzig
27 siebienundzwanzig
28 achtundzwanzig
29 neunundzwanzig
30 dreißig
31 einunddreißig
32 zweiunddreißig
33 dreiunddreißig
34 virunddreißig
35 fünfunddreißig
36 sechsunddreißig
37 siebenunddreißig
38 achtunddreißig
39 neununddreißig
40 vierzig
1 5 1
2009-11-27T18:04:18+01:00
20-zwanzig
21-einundzwanzig
22-zweiundzwanzig
23-dreiundzwanzig
24-vierundzwanzig
25-fÜnfundzwanzig
26-sechsindzwanzig
27-siebenundzwanzig
28-achtundzwanzig
29-neunundzwanzig
30-dreißig
31-einunddreißig
32-zweiunddreißig
33-dreiunddreißig
34-vierunddreißig
35-fÜnfinddreißig
36-sechsunddreißig
37-siebenunddreißig
38-achtunddreißig
39-neununddreißig
40-vierzig

;d
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T18:30:47+01:00
20 zwanzig
21 einundzwanzig
22 zweiundzwanzig
23 dreiundzwanzig
24 vierundzwanzig
25 fünfundzwanzig
26 sechundzwanzig
27 siebundzwanzig
28 achtundzwanzig
29 neunundzwanzig
30 dreißig
31 einunddreißig
32 zweiunddreißig
33 dreiunddreißig
34 vierunddreißig
35 fünfunddreißig
36 sechunddreißig
37 siebunddreißig
38 achtunddreißig
39 neununddreißig
40 vierzig

Jest bezblednie na 100% , moja siostra germanistka sprawdzala . :)
1 5 1