Odpowiedzi

2009-11-27T19:47:20+01:00
1. Wstyd za swoje grzechy.
2. Strach przed pokutą.
3.Bojaźń przed tym żeby się powiedziało kiedy było się ostatni raz u spowiedzi ;D.
4. Myśl o tym że ksiądz nie da rozgrzeszenia.

No nie wiem co dalej ;D.

Ale chociaż coś wymyśliłam !. xD

Jak coś wymyśle to napisze;]
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T23:03:29+01:00
1. strach przed spowiedzią
2. wstyd grzechów
3. strach przed "kazaniem" od księdza przy konfesjonale
4. strach przed zapomnieniem grzechów ze strachu
5. strach przed nie usłyszeniem pokuty i ewentualny wstyd przed prośbą o powtórzenie
6. strach przed niekompetencją księdza
7. niepamięć czy odmówiło się poprzednią pokute
8. uważają że ksiądz tylko "odwala robote" i nic im to nie da
9. bo inni im każą, a ludzie nie lubią robić tego co każą im inni
10. z lenistwa

niektóre może trochę naciągane, ale to już z braku pomysłów