Odpowiedzi

2009-11-27T18:07:06+01:00
Nastawienie na segregacje odpadów( pojemniki na odpady), mniej fabryk, wybudować oczyszczalnie ścieków. :P
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T18:09:37+01:00
Gdybym tylko mogła, zorganizowałabym dodatkowe akcje ekologiczne. Wprowadziłabym tydzień bez samochodu, przez co ludzie musieliby zrezygnować z korzystania z tego typu pojazdów. Wydałabym nakaz o zakładaniu odpowiednich filtrów na kominy w domach jednorodzinnych, a także dodatkowych filtrów i katalizatorów w samochodach. Istniałby także nakaz segregacji śmieci.

Najlepsza?

2009-11-27T18:11:14+01:00
Ja nmienilabym aby:
-nie jezdzic czesto samochodem
-kupowac samochody, ktore malo zuzywaja paliwa
-nie palic papierosow
-nie dymic duzo z komina
-nie smiecic
-dbac i pielegnowac glabe
-nie wlewac sciekow do rzek i jezior
-kupowac zarowki energooszczedne