Odpowiedzi

2009-11-27T18:07:11+01:00
1.kocha bliżniego
2.szanuje innych
3.nie zabija
4.modli sie wtedy kiedy moze
5.w Niedziele i Swieta przystepuje do Mszy swietej
1 5 1
2009-11-27T18:08:10+01:00
1nie grzeszy
2pomaga potrzebującym
3szanuje inne poglądy, rasę ,wyznanie , wygląd itp.
4chodzi do kościoła , wierzy w Boga
5 słucha rodziców , nie przeklina
6 nie krzywdzi drugiego człowieka ani zwierząt
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T18:08:43+01:00
W jakichś szczególnych przypadkach czy co?

Modli się, uczęszcza do kościoła, aktywnie uczestniczy w rożnych spotkaniach(od kółko różańcowe po działalność charytatywną), pomaga bliźnim w potrzebie, jak i z własnej inicjatywy, jest tolerancyjny, spokojny, opanowany i miłosierny, umie zrozumieć drugiego człowieka... i wiele wiele, innych
W formie punktowej:

1. Modli się
2. Uczęszcza do kościoła
3. Aktywnie uczestniczy w rożnych spotkaniach(od kółko różańcowe po działalność charytatywną)
4. Pomaga bliźnim w potrzebie
jak i z własnej inicjatywy
5. Jest tolerancyjny, spokojny, opanowany i miłosierny
6. Umie zrozumieć drugiego człowieka
2 4 2