Odpowiedzi

2009-11-27T18:37:23+01:00
Deszcze zenitarne-to krótkie, ciepłe, obfite opady deszczu występujące w lasach równikowych.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T19:05:52+01:00
Deszcze Senitarne - są to krótkie ciepłe i gwałtowne opady. Ich występowanie można zauważyć w klimacie równikowym.
1 5 1
2009-11-27T20:48:51+01:00
Są to sanitarne deszcze wiesz co to jest desz nie?to dopisz tylko ze to są deszcze sanitarne...
;););)
miałem z tego 5-
1 4 1