Przetłumacz na jezyk angielski
śliwka
czereśnia
arbuz
ziemniaki
marchewki
pomidor
cebula
czosnek
kalafior
kapusta
żodkiewka
ogórek
mleko
jogurt
derek topiony
ser żółty
szynka
kurczak
parowka
lizak
chipsy
baton
żelki
cukierki
lody

3

Odpowiedzi

2009-11-27T18:18:56+01:00
Plum
cherry
watermelon
potatoes
carrots
tomato
onion
garlic
cauliflower
Cabbage
radish
cucumber
milk
yogurt
cream cheese
cheese
ham
chicken
sausage
lollipop
chips
baton
jelly beans
candy
ice cream
2009-11-27T18:23:06+01:00
Śliwka plum
czereśnia cherry
arbuz water melon
ziemniaki potatoes
marchewki carrot
pomidor tomato
cebula onion
czosnek stinking rose
kalafior cauliflower
kapusta mazuma
rzodkiewka radish
ogórek cucumber
mleko milk
jogurt yoghourt
serek topiony processed cheese
ser żółty cheese
szynka ham
kurczak chicken
parowka sausage
lizak lollipop
chipsy chips
baton baton
cukierki sweets
lody ice
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T18:28:05+01:00
Śliwka-plum
czereśnia-CHERRY
arbuz-water melon
ziemniak-potato
marchewki-carrots
pomidor-tomato
cebula-onion
czosnek-garlic
kalafior-caulIflower
kapusta-cabbage
rzodkiewka-radish
ogórek-cucumber
mleko-milk
jogurt-yogurt
derek topiony
ser żółty
szynka-ham
kurczak-chicken
parowka-sausage
lizak-lollipop
chipsy-chips
baton-stock
żelki-
cukierki-sweet
lody-ice cream