Odpowiedzi

2009-11-27T18:18:10+01:00
Chłodzenie produktów spożywczych, farmaceutycznych i chemicznych
transport produktów wrażliwych na temperaturę
catering
otrzymywanie gęstego dymu wykorzystywanego do efektów specjalnych (teatr, kino, promocje)
rozdrabnianie w niskich temperaturach - kriomielenie
połączenia mechaniczne na wcisk - pasowanie "sworzeń-tuleja
2009-11-27T18:18:19+01:00
Może mieć zastosowanie w sztuce (w rzeźbiarstwie)
jako materiał do robienia rzeźb z lodu
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T18:19:17+01:00
Sluzy do chłodzenie produktów spożywczych, farmaceutycznych i chemicznych
transport produktów wrażliwych na temperaturę
catering
otrzymywanie gęstego dymu wykorzystywanego do efektów specjalnych (teatr, kino, promocje)
rozdrabnianie w niskich temperaturach - kriomielenie
połączenia mechaniczne na wcisk - pasowanie "sworzeń-tuleja