Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-27T18:23:06+01:00
1. nowe produkty
2. wielkie korzyści w postaci pieniędzy

wiecej nie pamietam..
30 3 30
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T18:24:47+01:00
1. Przyprawy bardzo cenne na rynku europejskim
2. Kruszce o ogromnej wartości w Europie (złoto itp.)
3. Darmowa ciła robocza-niewolnicy
4. Powierzchnia mieszkalna idealna do budowaniu domów i zakładania plantacji
5. Czerpanie z kolonii bogactwa kultury tubylców
6. Rozwój floty (potrzebnej do łączenia kolonii z panstwem)
32 3 32