Mam problem, wiem że dla niektórych może się on okazać banalny, dla mnie nie!
Mam prośbę, jeżeli ktoś wie jak się wymawia "Staying Alive" to piszcie, bo chodzi mi o dokładną wymowę, żebym się nie skompromitowała przed całą szkołą a ja przez ten cały czas uczę się niemieckiego.
Bardzo mi ta wymowa jest potrzebna!

3

Odpowiedzi

2009-11-27T18:28:02+01:00
2009-11-27T18:28:17+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T18:29:18+01:00