Odpowiedzi

2009-11-27T18:36:35+01:00
Wolność to nie tylko robienie na co ma się ochote, wolnosc to duza odpowiedzialnosc za to co sie czyni. trzeba postepowac tak by nikogo swoja wolnoscia nie skrzywdzic. byc wolnym to znac zasady moralne, moc patrzec na swiat bez ograniczen, to bycie kreatywnym i tworczym, to decydowanie o swoim losie, umiejetnosc wyciagania wnioskow
1 5 1
2009-11-27T18:38:45+01:00
Dla mnie wolnośc nie jest wcale tym że można robic co się chce... wolnośc dla mnie to poprostu swobodne wypowiadanie się. robienie jakich kolwiek rzeczy bez strachu i obawy że władza (tak jak to było np. przed 1980 r. ) może mi czegoś zabranic... wolnośc to także decydowanie o sobie, o swoich zachowaniach. myślę że wspaniale uczuc się wolnym... choc wielu młodych ludzi uważa, że dzięki rodzicom nie są wolni... tylko czas się chyba zastanowic czy byliby wolni nie mając rodziców..?
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T18:46:41+01:00
Prawdziwa wolność polega na byciu sobą, ale przestrzeganiu swoich zasad moralnych. Polega też ona na tym, iż nie robimy rzeczy, których nie chcemy, których nie powinniśmy robić. To całkowita swoboda w wybieraniu co jest dobre, a co złe. Powinniśmy jednak pamiętać o tym, że niektóre uczynki lub rzeczy dobre dla nas mają. Ta wolność jednak powinna być na bożych zasadach. Nie powinniśmy robić czegoś co Bóg uznałby za złe. Jako katolicy prawa borze powinny być dla nas również nie do złamania, czyli nie powinny nas ograniczać, ponieważ powinniśmy mieć takie zasady jakie są zawarte w tym co mówi do nas Bóg. To właśnie dla mnie jest prawdziwa wolność.
4 5 4