Odpowiedzi

2009-11-27T18:36:09+01:00
I. Referaty plenarne
1. Eugeniusz Kulwicki - Doktrynalne podłoże zbrodni stalinowskich w Polsce 1944-1956
2. Andrzej Jankowski - Zbrodnie stalinowskie na przykładzie Kielecczyzny (klasyfikacja i problemy badawcze)
3. Józef Marcinkowski - manipulacje polityczne reżimu stalinowskiego w Polsce
II. Referaty uzupełniające
1. Robert Tomczak - Zespół łagrów Kołyma
2. Zofia Ciesielska - Losy Polaków aresztowanych przez NKWD w latach 1939-41
3. Józef Myjak - Obozy ziemne NKWD na przyczółku baranowso - sandomierskim 1944/45
4. Stanisław Wiśniewski - Powiat kolbuszowski w latach 1944-53 (represje i walka)
III. Zbrodnie rodzimych stalinowców w relacjach poszkodowanych i ich rodzin
1. Antoni Świtalski - Relacja
2. Czesław Łotarewicz - Wspomnienia Sybiraka
3. Jan Kruzel - Pamięć lat północnych
4. Zygmunt Braur - Relacja
5. Zbigniew Dembiński - Relacja
6. Adam Bień - Epilog sprawy mojego siostrzeńca
7. Bogusław Szwedo - Bez litości
IV. Represje wobec Jędrusiów w ich relacjach
1. Eugeniusza Dąbrowskiego
2. Andrzeja Skowrońskiego
3. Stanisława Wiącka
4. Jerzego Lecha Rolskiego
5. Mieczysława Korczaka
6. Jana Gałuszki.

P.S ~` Mam nadzieję, że tyle informacji Ci wystarczy ;D
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T20:46:56+01:00
Łagry, obozy zagłady, zsyłki w głąb Rosji
1 5 1