Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-27T18:41:31+01:00
Tlen:
- tlen dwuatomowy
- ozon
- czerwony tlen

Węgiel:
- diament
- grafit
- fulleren

Siarka:
- rombowa
- plastyczna
- skośna

Fosfor:
- biały
- czerwony
- fioletowy
- czarny

Chciałaś 3, ale masz 4 ;).
1 5 1
2009-11-27T18:44:56+01:00
Węgiel, symbol C, niektóre odmiany alotropowe: diament, grafit

fosfor , symbol P, niektóre odm.: fosforu czerwony, biały, fioletowy i czarny

tlen, symbol O, niektóre odm.: tlen atmosferyczny, ozon,