Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T18:49:15+01:00
A)
sprężyste : sprężyna,gumka
plastyczne : glina,plastelina
kruche : ciastko kerda
b)
przewodnik elektryczny - przewodzi prad elektryczny.
przewodnik ciepła - przewodzi ciepło.
izolator - zatrzymuje ciepło w sobie.
1 5 1
2009-11-27T18:50:06+01:00
A)guma
plastelina i modelina
kreda
b)izolator- ciało które nie przewodzi prądu elektrycznego
1 3 1