Odpowiedzi

2009-11-27T18:49:46+01:00
Arabom zawdzięczamy np. kawę, torpedy, ogrody, wieczne pióra, posiłki złożone z 3 dań, czeki i w wiele wiele innych :)
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T19:12:23+01:00
Kawa, czeki, obiady z trzech dań. Wiele wynalazków, które dziś uważamy za coś zupełnie oczywistego, zawdzięczamy Arabom. Oto nasza lista dwudziestu najważniejszych odkryć z muzułmańskiego świata:
7 3 7