Odpowiedzi

2009-11-27T19:12:09+01:00
ZAGINIĘCIE !!!
Dnia 19.06.2009 w Oklolicach Złotych Tarasów zaginol Michał Trzepaczka,ubrany był w czarną skórę złoty łancuch itp szczesliwych znalazców prosze o kontakt pod numerem telefonu 997 WYSOKA NAGRODA
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T19:13:30+01:00
[na środku]ZAGINIONY!![/na środku]
Dnia 00,00,0000 zaginął Michaś. Miał na sobie biały sweterek i ciemne jeansowe spodnie. Ma 7 lat i 134 cm wysokości
Być może grozi mu niebezpieczeństwo. Widzących zaginionego prosimy o informacje na nr.997 lub na numer prywatny 000000000000
Za pomoc w odnalezieniu kobiety jest wytyczona nagroda.
2009-11-27T19:16:12+01:00
Ogłoszenie

Dnia 10.11.2009r. zaginął chłopiec o imieniu Michaś ma 8lat. Ostatnio widziano go na ul.Piłsuckiego. Był ubrany w czerwony sweter dresowe spodnie i żółtą czapke z pomponkiem na głowie.
Jest wyznaczona nagroda...
Zainteresowanych proszę o kontakt pod numer 0184726538...

20 5 20