Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T19:20:34+01:00
System intensywny występuje w krajach bardzo rozwiniętych,właśnie takich jak Stany Zjednoczone.Rolnicy są zaopatrzeni w najlepsze i najnowsze sprzęty dzięki czemu towary są lepsze,a plony bardziej obfite.Produkcja towarów jest na wysoką skalę.Państwo nie produkuje ich tylko dla siebie lecz także dla innych krajów.
Natomiast system ekstensywny występuje w krajach słabo rozwiniętych.Najczęściej występuje w Afryce.Wydajność pracy jest tam mała.Ludzie nie są zaopatrzeni w porządne sprzęty.Uprawia się tam najczęściej rośliny,bo nie jest to tak kosztowne jak hodowla zwierząt.Z takiej pracy są małe zyski.
3 5 3
2009-11-27T19:26:58+01:00
Intensywnie tzn. z dużymi nakładami kapitału. W takich krajach (rozwiniętych) gospodarze posiadają maszyny i środki dzięki którym ich plony są wysokie.

Ekstensywnie czyli że nie stosuje sie środków wspomagających wzrost plonów, maszyn itp. czyli tego co związane z wkadem pieniedzy

Stany Zjednoczone - intensywny system