Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T19:23:31+01:00
Organizacja pużytku publicznego.

Po pierwsze pozwala każdemu na poczucie satysfakcji, ze zrobienia czegoś dla innych. Dla wielu, ludzka wdzięczność to najcenniejsza wartość i pracują tylko dla niej, uważając, że jest największą nagrodą.
2009-11-27T19:26:33+01:00
Opp - organizacja pożytku publicznego
warto przekazać 1 % podatku, bo w ten sposób mozna pomóc innym ludziom
pamiętaj, że ty tez kiedyś możesz potrzebować pomocy