Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T19:28:51+01:00
Najlepsze warunki są w strefie klimatycznej umierkowanej, ponieważ jest ograniczona ilość opadów, docierającego światła i dużo pożywienia pomagającego przetrwać
34 3 34
2009-11-27T19:30:12+01:00
W strefie równikowej, ponieważ przez cały rok są tam wysokie temperatury, duze opady deszczu i słońce świeci w zenicie - wszystko to stwarza idealne warunki dla rozwoju wszelkich organizmów

nie zgadzam się, że w umiarkowanej
porównaj szatę roślinna i zwierzęcą w lesie równikowym i u nas w Polsce
35 4 35
2009-11-27T19:30:23+01:00
najlepsza strefą dla rozwoju organizmów jest strefa umiarkowana . poniewaz nie jest tam ani gorąco ani za zimno na rozwój organizmów .
22 2 22