Jesteś w restauracji z gościem z zagranicy:
- poproś o stolik dla dwóch osób przy oknie
- poproś o kartę dań i zapytaj co poleca kelner
- zamów pieczonego łososia dla siebie i kurczaka z grila dla przyjaciela
- zapytaj przyjaciela czy smakuje mu kurczak
- powiedz, że twój łosoś jest trochę za suchy, ale za to pieczone ziemniaki są znakomite
- zapytaj czy miałby ochotę na deser
- powiedz, że masz ochotę na kawę i zapytaj czego napije się twój znajomy

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T19:54:13+01:00
Dzień dobry . Poproszę o stolik dla dwóch osób przy oknie . Poproszę menu, mógłby mi pan coś polecić ? Dziękuję za pomoc . Zamówię pieczonego łososia a dla kolegi kurczak z grilla . Smakuje Ci kurczak ? Mój łosoś jest za suchy ale za to pieczone ziemniaki są znakomite . Czy masz może ochotę na deser ? Mogę prosić kelnera ? Poproszę lody śmietankowe a dla kolegi szarlotkę z lodami . Smakowała szarlotka ? Poproszę o rachunek . Dziękuję . Obsługa była bardzo miła o to napiwek . Dobranoc .

Good morning. I would like a table for two by the window. Please give me the menu, I could do something to recommend? Thank you for your help. Order the grilled salmon and the grilled chicken with a colleague. Chicken tastes like you? My salmon is too dry but the baked potatoes are great. Do you can feel like dessert? I ask the waiter? I'd like to ice-cream and apple pie with ice cream friend. Tasted apple pie? Please give me a bill. Thank you. Staff were very nice about this tip. Good night.



2 5 2
2009-11-27T19:56:02+01:00
- I would like a table for 2 person.
-Can we have a menu, please? What do you reccomend?
-I would to order roast salmon for me and grilled chicken for my friend.
- Do you like this chicken?
- My roasted salmon is too dry but baked potatoes are delicious.
- Would you like a desert?
-I have a mind for coffe. What do you drink?
1 5 1