Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T19:39:42+01:00
Mój dziadek ma epikurejskie poglądy.
Wobec moich wrogów zachowuję epikurejską postawę.
Epikureizm został zapoczątkowany przez Epikura w 306 r. p.n.e.
Dla epikurejczyków najważniejszą dziedziną filozofii była etyka.
2009-11-27T19:40:53+01:00
-dziś w szkole pani nauczycielka miała epikurejską postawe.
-mój brat powiedział do mnie że mam epikurejskie poglądy.
-w szkole mielismy napisac wypracowanie o epikureizmie
-wczoraj byłam w centrum handlowym i natknęłam się przy okazji na epikurejczyka