Wynajmujesz pokój u angielskiej rodziny. Obiecałaś swojemu gospodarzowi pomóć w wykonaniu jakiejś pracy, musisz jednak nagle wyjść, a jego nie ma jeszcze w domu. Napisz wiadomość.
- Poinformuj , dlaczego cię nie ma w domu.
- Przeproś za niedotrzymanie obietnicy.
- Obiecaj, że wrócisz wkrótce.
- Wyraź przekonanie, że jeszcze dzis zdązyciewykonać zaplanowana pracę.

2

Odpowiedzi

2009-11-27T19:47:45+01:00
Nie mam mnie w domu, musiałam pilnie wyjść do lekarza . Przepraszam, że nie dotrzymałam obietnicy . Wrócę jak tylko będzie to możliwe . Jeszcze dziś wykonam wszystkie zaplanowane prace .


I do not know me at home, I had to urgently go to the doctor. Sorry that did not keep his promise. I'll be back as soon as possible. Even today, I will arrange all scheduled work.
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T19:54:56+01:00
Dear Mrs Johnsson,
I'm at the library. I need a piece of information for my tommorow's exam. I'm so sorry, I can't help you now! But I promise, I will be at home at 5 pm. I'm sure that our big cake will be ready tonight!
Thank you so much for understanding. See you later.
Betty
1 4 1