Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T19:47:31+01:00
Ponieważ opowiadają o młodych powstańcach, którzy są przyjaciółmi i wspólnie walczą o wolność Polski pokonując przy tym swoje największe lęki i zmartwienia.
Lektura pokazuje również, że największa przyjaźń przetrwa wszystko i będzie z nami , aż do chwili śmierci.
2009-11-27T19:48:13+01:00
To się zdecyduj czy budzą, czy nie

tym razem myślę że jesteś bardzo czuła
2009-11-27T19:50:22+01:00
To się zdecyduj czy budzą, czy nie