Odpowiedzi

2009-11-27T19:54:46+01:00
* mógłby sięgnąć do porównana Królestwa Bożego z polityką że jeżeli w Polsce jest polityka i mamy swojego prezydenta który sprawuje władze nad nami ale my tez mamy swoje prawa
18 3 18
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T20:12:55+01:00
Pan Jezus dzieje Królestwa może porównać do władzy papieża. Papież ma władze, ma swoje zdanie, ale nikomu tego nie nakazuje co ma robić daje mu wolną rękę.
33 4 33