Odpowiedzi

2009-11-27T20:07:29+01:00
Rodzajniki już masz ;) To der, die i das.
Natomiast l.mn:
1. -[e]s, Anzüge
2. -s, -
3. -[e]s, -er
4. -[e]s, -en
5. -, -n
6. -s
7. -, -n
8. nicht 'sie', es soll 'die' sein. l.mn -, -n
9. Röcke, -[e]s

-Inferno
2009-11-27T20:23:05+01:00
1) die Anzüges
2) die Pullovers
3) die Kleider
4) die Hemden
5) die Hösen
6) die T-skirts
7) die Blusen
8) die Jäcken
9) die Röckes
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T20:52:07+01:00
1. Die Anzüge
2. Die Pullover
3. Die Kleider
4. Die Hemden
5. Die Hosen
6. Die t-shirts
7. Die Blusen
8. Die Jacken
9. Die Röcke

na 99,9 % jestem pewna ze to jest dobrze ;)
13 5 13