Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T20:02:37+01:00
1. pełzak okrężnicy
2. pełzak czerwonki
3. otwornica
4. śluzowiec
2009-11-27T20:04:40+01:00
Entamoeba coli- pełzak okrężnicy

entamoeba histolytica - pełzak czerwonki

foraminifera - otwornice

myxomycota - śluzowce, śluzorośla

po co ci takie ohydne tłumaczenia ?

2009-11-27T20:13:50+01:00
Pełzak okrężnicy
pełzak czerwonki
otwornica
śluzowiec